Blackout 505 Terengganu - Petanda Buat Pas !






Malam tadi saya ikut serta meramaikan majlis Blackout 505 Kuala Terengganu ... nak dengar sendiri apa yang Anwar dan para pemimpin PR duk meroyan tentang ketidakadilan dalam ketentuan Qada dan Qadar Allah dalam PRU13 baru ni....


Esoklah saya komen lebih lanjut tentang ceramah Anwar kerana terpaksa edit video dulu... cuma kali ni saya tunjukkan satu insiden yang agak memalukan penganjur bila pemidang hiasan pentas berbentuk gelembung berisi udara berlambangkan bendera Pas tiba-tiba jatuh ketika Syed Azman sedang berucap.






TANDA tuh ! Terimalah Qada dan Qadar yang telah ditetapkan Allah dengan hati yang terbuka, banyakkan bersabar dan bermuhasabah lah. Bukankan begitu nasihat Presiden Pas Haji Hadi ?



Hmmmm nama Hadi ditulis sebagai salah seorang penceramah tapi beliau tidak muncul pun.... Kena badi Haji Hadi lah tuh hahahahaha .....











Syed Azman kata warna BIRU ? Mungkin sebelah dalam mengadap dia warna biru tapi hadirin yang diluar ni nampak lambang bulan Pas dan warna HIJAU !



Oya, memang ramai yang hadir tapi pelawoklah Syed Azman kalau dakwa seramai 50 ribu yang hadir sebab tempat parkir yang dikatakan sebagai dataran itu tidak pun seluas sebuah padang bola. Maksimum pun mungkin 15ribu....MAKSIMUM tu.



Satu lagi, orang cina tak ramai, cukup syarat je ada, itu pun nampak sangat cina luar yang entah dari mana dibawa masuk Terenggganu. Gaya dan loghat bukan Cina Terengganu.


Dan saya juga perasan, ramai orang Terengganu pakai kereta plet luar ek....



SUMBER: http://dinturtle.blogspot.com/2013/05/blackout-505-terengganu-petanda-buat-pas.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog