SPR SAJA JE NAK BUAT ANWAR TERKEJUT BERUK!!!




Jangan la melopong sangat Bang Nun. Takut nanti masuk lalat dalam mulut tu. Kemungkinan besar Bang Nun akan terperanjat beruk sekiranya SPR buat kejutan nanti.



Nampak gayanya puak - puak Pakatan Haramjadah tu sekarang ni tengah sesak buat penjelasan demi penjelasan mengenai tindakan yang dibuat oleh ADUN Kajang yang Sengal tu.



Puas diorang cuba nak tipu rakyat demi meraih sokongan dan simpati dari mereka yang telah dikhianati sebelum ini. Tu padahnya bila buat kerja yang tak masuk akal.



Maka meroyan la diorang macam orang GILA tak tentu arah sampai tahap terpaksa buat cerita yang bukan - bukan. Pun masih lagi diorang cuba nak tegakkan benang yang basah?



Hakikatnya, tindakan ADUN Kajang yang Sengal tu letak jawatan memang tak boleh diterima lansung. Dia buat bukan atas dasar dia tak mampu nak melaksanakan tugas.



Dia letak jawatan bukan sebab nak menjaga kebajikan rakyat. Jauh sekali dia nak memperjuangkan hak rakyat. Sebaliknya, dia hanya mengkhianati kepercayaan rakyat.



Semua tu dia buat demi memenuhi nafsu Politik Si Ketua Penipu tu sahaja. Dia buat demi kepentingan Politik parti dia. Bukannya dia buat demi kepentingan rakyat sangat pun.



Jadi, jangan pulak pihak SPR nak terpengaruh dengan permainan Politik kotor yang cuba dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu. Jangan diorang pulak yang terjebak dalam perangkap mereka.



Sewajarnya pihak SPR perlu mempertimbangkan tindakan yang sepatutnya diambil dan bukan mengosongkan kerusi DUN Kajang tu dengan sewenang - wenangnya.



Ianya demi memenuhi demokrasi dan pilihan yang telah rakyat buat dalam Pilihan Raya Umum yang lalu. Bukannya terima apa saja bulat - bulat tanpa sebarang pertimbangan.



Sehingga hari ini, pihak SPR pun masih belum buat sebarang ketetapan dan keputusan mengenai kekosongan kerusi DUN Kajang tu biar pun diorang dah terima surat pengosongan dari Speaker DUN.



Namun, SPR masih ada kuasa untuk menentukan sama ada kerusi tersebut benar - benar kosong atau menolak makluman tersebut kerana alasan yang diberikan tidak munasabah.



Maka, tak salah jika kita katakan yang SPR memang sengaja melambatkan pengumuman perkara tersebut supaya puak - puak Pakatan Haramjadah tu terus meroyan dan membogelkan diri masing - masing!!! Makin lama diorang tangguh, makin banyak kepincangan yang akan terdedah!!!





SUMBER: http://ift.tt/1k61vbp

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog