'BAKAL MB SELANGOR' GAGAL LAGI BUAT RAYUAN!!!




Heh!!! Berapa kali GAGAL la Si Ketua Penipu ni ek. Kalau nak dikira dengan jari memang tak cukup. Dah tak terkira dah sebenarnya keGAGALan dia dalam membuat rayuan ni.



KeGAGALan tu bukan sahaja dalam kes yang sedang dia hadapi pada ketika ini. Tapi dalam Politik pun Si Ketua Penipu tu jelas mengalami keGAGALan jugak sebenarnya.



Dulu dia dah GAGAL nak menjejakkan kaki ke Pejabat Perdana Menteri sebab dipecat akibat salah laku moral yang dibangkitkan oleh puak - puak DAPigs tu sendiri.



Kemudian dia GAGAL lagi nak merampas Putrajaya dengan cara menipu rakyat melalui agenda 16 September. Tak lupa jugak keGAGALan dia untuk jadi PM yang sah selepas PRU ke 13 yang lalu.



Mungkin ini semua khifarah yang perlu diterima oleh Si Ketua Penipu tu. Cuma tinggal lagi dia je yang masih tak sedarkan diri. Masih jugak dia berangan benda yang bukan - bukan. Penyudahnya, dia akan terus meroyan tak tentu arah dan salahkan orang lain. Itu je la kerja yang dia tau buat pun!!!


PUTRAJAYA - Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini sekali lagi gagal mengetepikan peguam, Tan Sri Muhammad Shafee Abdullah daripada mengetuai pasukan pendakwaan dalam rayuan kes liwat membabitkan Ketua Pembangkang itu.



Pasukan panel lima hakim yang diketuai Hakim Besar Malaya, Tan Sri Zulkefli Ahmad Makinudin sebulat suara menolak permohonan Anwar tersebut ekoran terdapat kenyataan luar yang hanya dibawa ke mahkamah tetapi tidak ditampilkan bersama bukti kukuh.



"Keputusan kami selepas melihat keputusan ini, untuk mengesahkan kelayakan Tan Sri Shafee menjadi pendakwaraya ekoran kenyataan bekas Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Kuala Lumpur, Datuk Mat Zain Ibrahim yang hanya dibuat di luar mahkamah dan beliau tidak hadir.



"Jadi kami tidak boleh terima itu," kata Zulkefli ketika prodising, sebentar tadi.




Empat panel hakim yang hadir prosiding hari ini ialah Hakim Besar Sabah dan Sarawak, Tan Sri Richard Malanjum dan tiga Hakim Mahkamah Persekutuan, Datuk Suriyadi Halim Omar, Datin Paduka Zaleha Zahari dan Datuk Jefrey Tan Kok Wha.






SUMBER: http://ift.tt/1fcdCN9

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog