ANWAR KATA DIA MAMPU SELESAIKAN MISTERI #MH370???


Acap kali Si Ketua Penipu tu bukak mulut dan bercerita pasal isu keselamatan Negara, semuanya bakal disusuli dengan satu kontroversi yang kemudiannya dia cuba nafikan.



Jika sebelum ini, dia berbicara mengenai isu pencerobohan di Lahad Datu yang kemudiannya pihak media antarabangsa kaitkan hubungan dia dengan Nur Misuari.



Maka terkebil - kebil la dia menafikan dakwaan tersebut. Laporan serta pendedahan media antarabangsa tu seolah - olah membayangkan yang dia juga turut terlibat.



Kali ini, bila media antarabangsa sekali lagi menggemparkan dia dengan dakwaan berkaitan hubungan dia dengan juruterbang pesawat MH370 tu, dia sekali lagi cetuskan kontroversi.



Dalam satu kenyataan yang didedahkan, katanya hanya Si Ketua Penipu tu sahaja yang mampu untuk menjawab semua persoalan mengenai kehilangan pesawat MH370 tu.



Kalau dilihat secara dasarnya, kenyataan Si Ketua Penipu tu jelas sekadar nak memperlekehkan usaha pihak Kerajaan yang bertungkus lumus mencari pesawat terbabit.



Tapi, jika dilihat dari satu sudut yang lain, nampak macam dia tau ke mana hilangnya pesawat tersebut. Kalau tidak, kenapa pulak dia nak keluarkan kenyataan sedemikian?



Sudah la dikala ini pihak media antarabangsa mula menunding jari dan mengaitkan dia dengan insiden kehilangan pesawat tersebut. Datang dia, hulur tengkuk pulak.



Mungkin spekulasi yang didedahkan oleh pihak media antarabangsa tu ada benarnya juga. Mungkin Si Ketua Penipu tu terlibat secara tak lansung dengan misteri kehilangan pesawat tersebut.



Sama la macam kes pencerobohan di Lahad Datu tempoh hari. Si Ketua Penipu tu sendiri yang pernah berdendang kononnya "Sabah dah nak hilang". Maka tidak mustahil sekiranya dia jugak turut tahu ke mana "Hilangnya" pesawat MH370 tu!!!





SUMBER: http://ift.tt/1gcWnks

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog