BERBALOI LAGI KE NIK AZIZ MENGISLAMKAN DAPigs???




Rentetan kenyataan media dan pendirian tegas yang dibuat oleh wakil DAPigs mengenai perlaksanaan Hudud hari ini, timbul satu persoalan dikalangan rakyat Malaysia.



Adakah masih berbaloi lagi ke untuk puak - puak PAS tu nak memberi pemahaman kepada wakil dari DAPigs mengenai isu tersebut dalam Pakatan Haramjadah tu?



Puak - puak PAS tu masih lagi ke nak menaruh harapan agar mendapat persetujuan dari kalangan DAPigs sekiranya isu itu dibawa ke peringkat Majlis Pimpinan Pusat?



Bagi sesetengah pihak, mereka melihat usaha puak - puak PAS tu hanya boleh diibaratkan sebagai 'melepaskan batuk ditangga'. Sekadar 'mencurah air ke daun keladi'.



Dalam erti kata mudahnya, buat kerja buang masa ni tak mendatangkan sebarang faedah pun. Jadi untuk apa lagi diorang nak bagi penjelasan kepada DAPigs mengenai isu tu?



Jika sebelum ini, dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Nik Aziz meluahkan rasa kecewa dan terkilan kerana gagal memberi penjelasan mengenai Hudud kepada Karpal.



Logiknya, untuk apa diorang nak bagi penjelasan sedemikian jika ianya hanya satu tindakan yang sia - sia? Walaupun Si Karpal tu faham, dia tetap jugak akan membantah.



Dah memang itu sifat semulajadi puak - puak Pakatan Haramjadah tu sebenarnya. Benda yang betul benar pun diorang takkan dapat terima. Dah tentu - tentu diorang akan tolak.



Dasar nama pun Pembangkang tak de otak. Habis semua benda yang kita jelaskan kepada diorang pun diorang akan bangkang jugak tanpa memberikan alasan yang munasabah.



Jadinya, tak usah la puak - puak PAS ni nak buang masa dan buat kerja yang tak berfaedah. Kalau setakat ada hasrat nak meng-ISLAM-kan puak - puak DAPigs tu, lupakan aje la. Yang Islam dalam DAPigs tu pun tak faham, inikan pulak yang bukan Islam!!!





SUMBER: http://ift.tt/1ilTPRp

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog