TOLONG FUZIAH IBARAT LEPASKAN ANJING TERSEPIT!!!



Inilah masalahnya dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Niat kita nak tolong dia jelaskan isu, tapi sebaliknya kita pulak yang dituduh menyebarkan fitnah tak tentu pasal.




Dalam laman media sosial semalam, kecoh isu kononnya Si Fuziah tu kena maki dengan Tuanku di SJKC Chung Ching. Katanya, Tuanku murka dengan Si Fuziah tu.



Untuk mendapatkan penjelasan yang betul, seorang sahabat mengajukan soalan tersebut kepada SH melalui laman twitter. Maka SH menjelaskan apa yang SH tau.



Dari apa yang dimaklumkan kepada SH, memang benar Tuanku dan Fuziah melawat Pusat Pemindahan Mangsa Banjir di SJKC Chung Ching pada hari yang sama.



Tetapi waktu mereka berdua melawat berbeza. Jika ikut jadual, Tuanku melawat pagi sedangkan Fuziah pulak turun ke SJKC Chung Ching tu lewat petang.



Maka, adalah sesuatu yang mustahil untuk mereka bertembung di Sekolah tersebut dan tidak munasabah perkara yang didakwa dalam laman media sosial sebelum ini adalah benar.




Tak lama selepas itu, Si Fuziah ni sendiri bertanya soalan yang sama melalui laman twitter SH, bertanya apa ceritanya. Maka SH pun jelaskan perkara yang sama.



Sambil itu, SH mahukan pengesahan dari Si Fuziah tu sendiri dan dia pun menafikan pertembungan diantara dia dengan Tuanku itu berlaku di SJKC Chung Ching.



Yang herannya, dia pulak menuduh SH yang menyebarkan cerita tersebut dalam laman media sosial. Pulak dah!!! Kita yang mintak pengesahan, kita pulak yang dituduhnya?



Kita yang bagi penjelasan bahawa perkara tu tak berlaku, dia boleh tuduh kita pulak yang terlibat menyebarkan fitnah tu dalam laman media sosial? Macam GAMPANG!!!






Apa yang SH lakukan hanya untuk menafikan fitnah yang dibuat dan disebarkan oleh puak - puak 'berkenaan' dalam laman media sosial terhadap DYMM Tuanku Sultan Pahang. Itu pun Si Fuziah tu tak reti nak ucap terima kasih jugak ke? Agak - agak la wei!!!





SUMBER: http://semuthitam80.blogspot.com/2013/12/tolong-fuziah-ibarat-lepaskan-anjing.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog