Gelagat Anak Bangsa Anjing Upahan Pembangkang Dimalam Sambutan Kemerdekaan







Malam tadi sewaktu berjuta rakyat Malaysia meraikan hari Kemerdekaan Malaysia yang ke 55 tahun ada sebilangan anak bangsa yang turut sama meraikan perjuangan kehancuran yang dibawa oleh pihak pembangkang. Sungguh sadis perbuatan mereka ini sehinggakan lupa sejarah Kemerdekaan Malaysia ini.



Kibaran bendera yang asalnya disulam oleh Sukarno penentang Malaysia waktu lalu kembali dijulang oleh anak bangsa Malaysia sendiri. Benarlah kata orang jika mati seseorang itu Ideologi mereka tetap akan sentiasa hidup sama ada lambat mahupun pantas ianya akan merentasi masa. Kini ianya kembali bendera KOMUNIS yang dianyam SUKARNO bekas Presiden Indonesia.







Apa salah dengan bendera yang digunakan oleh kita rakyat Malaysia sejak Merdeka lalu? Dimana cacat celanya bendera kita yang kita gelarkan Jalur Gemilang itu? Apa dosa menggunakan bendera itu dalam negara Malaysia ini?



Cukup lah wahai pembangkang dalam menjahanamkan anak bangsa Malaysia ini. Cukuplah dengan politik kotor jijik dan terkutuk yang dilakukan sebelum ini. Janganlah terus diperalatkan rakyat Malaysia ini yang cintakan keamanan dan mahukan pendamaian untuk diheret mereka ke lembah liku politik songsang pembangkang.







Gomo kecewa dengan permainan jijik pembangkang PAS,PKR dan DAP dalam pekara ini. Gomo benci melihat politik hasut menghasut dan provokasi sebegini berlaku dalam ketamadunan Malaysia yang menjadi ikon kepada negara Islam yang lain.



Rakyat Malaysia yang ada semoga diharapkan anda mampu berfikir secara waras dalam pekara ini. Fikir dengan waras dan merenung masa depan anda semua untuk anak cucu cicit kelak.



"Jadikan Hari Esok Lebih Baik Dari Hari Ini"



Sesungguhnya Pembangkang tidak tahu apa itu erti Kemerdekaan dan mereka tidak menghargai Kemerdekaan yang kita capai walaupun setelah 55 tahun kita bebas dari belenggu cengkaman Penjajah.





Psssttt.... Hanya yang berfikiran sewel memperjuangkan ideologi komunis songsang pakatan pembangkang.





DAP ANTI ISLAM

PAS ITU MELAYU

UMNO ITU ISLAM



ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT














via SapdalKrew http://www.papagomo.com/2012/08/gelagat-anak-bangsa-anjing-upahan.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog