PERINGATAN - Jangan Salahkan Papa Gomo Bila Skandal Baru Ni Meletop Nanti



Aku nak bagi amaran awal awal kepada smeua pihak terutama pihak pembangkang dengan apa yang aku nak ceritakan ni. Aku bagi amaran awal sebab aku taknak ada pihak yang akan menunding jari pada Papa Gomo apabila isu ini timbul.



Dalam masa terdekat ini akan ada benda yang bakal meletop dipasaran tempatan dan juga antarabangsa. Benda ni mungkin akan menjadikan individu tersebut bertambah popular dari keadaan biasa dan semakin dikenali seantero dunia.



Tetapi dalam masa yang sama individu tersebut akan memperoleh tamparan hebat dari apa yang didedahkan dan kemungkinan akan terus meranapkan kapal kapal didalam pasukan mereka menjelang PRU 13 nanti.



Emmm nak HINT? Gua taknak bagi Hint lah tapi cuma nak beri ingatatan kepada Haji Hadi yang mewakili PAS dan Kit Siang yang mewakili DAP serta Wan Azizah yang mewakili PKR memikirkan dan mencadangkan serta mengumumkan kepada rakyat Malaysia siapa yang akan menjadi Perdana Menteri jika Pakatan Rakyat menang PRU 13 nanti.



Sebabnya jika orang tu yang masih lagi dinamakan menjadi Perdana Menteri alamatnya habis ke longkang lah seluruh jentera Pakatan Pembangkang waktu ini menjelang PRU 13. Tidak mampu untuk diselamatkan lagi kerana apa yang bakal didedahkan kelak cukup luar biasa dan tidak mampu untuk dipertahankan mana mana pihak.



Gomo nak beri pesan sekali lagi, Gua tak terlibat dengan benda yang bakal meletop dipasaran tu kerana gua tak tahu menahu pun melainkan cuma gua dah tengok. Hehehe.....





Psssttt.... jangan salahkan ibu mengandung.... renung renungkan.....





DAP ANTI ISLAM

PAS ITU MELAYU

UMNO ITU ISLAM



ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT












via SapdalKrew http://www.papagomo.com/2012/08/peringatan-jangan-salahkan-papa-gomo.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog