NAK JUMPA SUAMI SENDIRI PUN TAKUT???


Jenis pemimpin apa dia ni sebenarnya? Menang jadi Ahli Parlimen pun atas dasar menabur fitnah terhadap calon lawan. Kemudian bercakap macam la kemenangan dia tu BERSIH sangat.



Lebih kurang sama je dengan perangai Bapak dia. Dua - dua perangai macam Haramjadah. Lepas Pilihan Raya Umum yang lepas, tetiba je dia berubah hati dan buat perangai tak tentu arah.



Tak semena - mena je dia buat tuntutan Fasakh dari suami dia tanpa menjelaskan sebab musabab yang munasabah. Tak cukup dengan itu, dia juga turut menuntut Hak Penjagaan ke atas anak - anak.



Tuntutan tersebut dibuat biarpun kes berkaitan dengan tuntutan fasakh yang difailkan awal tahun ini mendapat sebarang keputusan dari pihak mahkamah. Nampak sangat Si Nurul Izzah tu gelojoh.



Persoalannya, kenapa dia terdesak sangat nak mintak cerai dari suami dia dan kemudian buat tuntutan keatas penjagaan anak - anak? Kenapa semua orang nak kena ikut tuntutan dia je?



Inilah masalahnya bila jadi anak manja yang lahir dalam keluarga yang dilimpahi dengan kemewahan. Habis semua benda kena ikut cakap dia je. Sampai bab derhaka pada suami pun dia dah tak peduli.



Bab tuntutan Hak dia je yang dia nak ambik kira? Hak yang dimiliki oleh Si Suami tu dia nak campak ke mana? Ke dalam tong sampah? Atau dia dah lupa yang suami dia masih mempunyai Hak ke atas diri dia?



Si Nurul Izzah tu lupa bahawa Si Suami tu masih mempunyai Hak selagi dia tidak melafazkan cerai terhadap isterinya. Maka Si Isteri masih boleh dianggap derhaka kepada suami. Takkan itu pun dia tak tau?



Salah satu tanggungjawab isteri ialah untuk menjaga maruah Si Suami. Tapi dalam hal ni, Si Nurul Izzah tu jelas tidak menghormati suaminya dan cuba menghina Si Suami dengan tuntutan yang dibuat.



Bayangkan. Sampai nak hantar draf cadangan perjanjian tuntutan terhadap Hak penjagaan anak pun main pakai hantar melalui kiriman email je? Dah sampai tak boleh tengok muka suami sendiri pasal apa?



Itu yang menjadi persoalannya. Kenapa dia begitu benci sangat pada Si Suami sehingga sanggup ambik tindakan sedemikian? Kalau dah dengan suami pun dia dah tak boleh bawak berbincang, inikan pulak dengan rakyat. Lagi mudah la dia nak buat sesuka hati dia je!!!





SUMBER: http://ift.tt/1wJcLj8

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog