MILO BASI KANTOI FITNAH TENGKU PUAN PAHANG!!!


Dek kerana terlalu ghairah puak - puak Pakatan Haramjadah ni nak memalukan pemimpin Negara, sampai tahap orang buat sindiran pun diorang tak faham. Inilah masalahnya dengan diorang ni.



Banyak sangat taik dalam kepala otak. Bila berfikir, suka sangat menggunakan kepala lutut. Sehingga sanggup melakukan tindakan tanpa sebarang usul periksa yang akhirnya memalukan diri sendiri.



Jika semalam, puak - puak Pakatan Haramjadah tu cukup teruja mengeluarkan video yang mendakwa kononnya Tengku Puan Pahang menyindir Datin Seri Rosmah Mansor melalui laman Instagramnya.



Video komen yang dibuat oleh laman portal Pro Yahudi, Merosakkini tu juga turut mendapat perhatian dari seorang blogger Pro Pakatan Haramjadah tu melalui laman twitter.



Blogger Pro Pakatan tu kemudiannya membuat status dan turut mengaitkan nama Tengku Puan Pahang didalam laman twitter miliknya sambil menyindir Datin Seri Rosmah Mansor.



Tidak lama kemudian, status yang dimuat naikkan itu telah dijawab sendiri oleh Tengku Puan Pahang sambil menafikan dakwaan bahawa beliau menyindir Datin Seri Rosmah Mansor.

Tulis akaun @cheaminahsayang, ‘saya tdk perli Rosmah, she is my good fren dan jgn lagakan kami berdua…

Yang sebenarnya, status yang dibuat oleh Tengku Puan Pahang melalui laman Instagram itu adalah untuk menyindir peniaga yang sengaja menaikkan harga perkhidmatan tanpa sebab yang munasabah.



Begitu juga dengan kenyataan yang dibuat oleh Datin Seri Rosmah Mansor sebelum ini yang mendakwa dandanan rambutnya kini mencecah harga yang tinggi sehingga membebankan suri rumah.



Hakikatnya, kenyataan yang dibuat itu merujuk kepada sifat tidak bertanggungjawab yang dipamerkan oleh para peniaga yang tidak bertanggungjawab mengambil kesempatan untuk kaut keuntungan lebih.



Tapi, puak - puak Pakatan Haramjadah ni bukannya faham sangat sindiran yang cuba disampaikan. Maka sebab itulah diorang sanggup memalukan diri sendiri secara terbuka dan kantoi menabur fitnah yang bukan - bukan!!! Kalau dah BODOH tu, BODOH la jugak!!!





SUMBER: http://ift.tt/1FQMan0

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog