PKR kutuk Puad Zarkashi lidah pendek, Otak AP Batu Pahat TELOR MASAK SUKU










MP PKR untuk Batu Pahat, Idris Jauzi



Beli telor pun kena tipu Cina DAP Bintang Tiga Batu Pahat ... muahaha

Penyokong PKR di Batu Pahat suka persendakan bekas ahli Parlimen Batu Pahat, Dr Puad Zarkashi sebagai lidah kontot. Rupanya ahli Parlimen dari PKR yang gantikan Puad lagi teruk. Bekas pencacai cuci Anwar di BTN ini otak kontot.



MyMassa menceritakan kisah di Parlimen di mana AP yang sudah "title "Datuk" rupanya ada juga sisi bodoh dan bangang" sebab "beli telur ayam 10 biji pun kena tipu dek tokey kedai".



Lepas tu meroyan kata kerajaan zalim, tak buat kerja penguatkuasaan, makan gaji buta, UMNO tindas rakyat dan duit masuk poket Rosmah".



Sepatutnya YB Batu Pahat tunjukkan sedikit otang berbaki dalam kepalanya yang beruban itu untuk kekang penipuan para peniaga yang sebenar menipu dan menindas rakyat.





Diam macam ayam berak kapur lepas tu berlagak jadi ayam lagi kokok berjela-jela tapi ekor meleret terpalit najis. Atau bising macam ibu ayam telur sebiji riuh sekampung!


Telur ayam tidak dikenakan GST la bodoh!!!

Cer baca ni...





KUALA LUMPUR - Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) menyifatkan harga RM6.80 bagi sepuluh biji telur ayam adalah tidak munasabah.



Timbalan Menterinya, Datuk Seri Ahmad Bashah Md Hanipah berkata, pihaknya memerlukan bantuan agar pengguna membuat aduan kepada kementerian supaya tindakan dapat diambil.



"Saya setuju harga barang itu tidak munasabah. Contoh kalau telur, sepatutnya dalam RM3 hingga RM3.50 bukan RM6.50 dan sardin dari RM2 jadi RM5.



"Ini adalah harga yang tidak munasabah.



Kisah sepenuh di SINI




SUMBER: http://ift.tt/1H32hhS

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog