TOKONG KECEWA, PAS KINI DAH BERUBAH KATANYA!!!

Heh! Memang macam GAMPANG betul perangai puak - puak DAPigs ni. Mengalahkan orang yang Gila Talak pulak dah dibuatnya sampai tahap meluat orang tengok Politik Longkang diorang ni.

Hanya semata - mata kerana PAS mendakwa laporan yang dibuat oleh Asian Wall Street Journal (AWSJ) terhadap YAB Perdana Menteri tu tak masuk akal, mula la diorang meroyan.

Kalau sebelum ini, kita dah baca kenyataan dari Mursyidul Am PAS, yang disiarkan melalui laman media mengenai laporan AWSJ tu boleh dianggap sebagai 'Sengaja Dibuat - Buat'.

Rupanya kenyataan Haron Din tu tidak disenangi oleh puak - puak DAPigs, terutama Si Tokong DAPigs ni sehingga membuatkan dia mula menuduh PAS dengan dakwaan yang bukan - bukan.

Kata Si Tokong DAPigs tu, dia sangat terkejut dengan kenyataan yang dibuat oleh Haron Din sedangkan Menteri UMNO sendiri pun tidak menafikan pendedahan yang dibuat oleh AWSJ.
"Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah Datuk Seri Shafie Apdal hanya menggesa Najib menjelaskan dakwaan itu dan menyaman WSJ.


"Mereka tidak mengatakan dakwaan itu tidak logik. Tetapi PAS mengatakannya, ini petunjuk PAS di bawah kepimpinan baharu sudah berubah," kata ketua menteri Pulau Pinang itu kepada pemberita di Bagan, hari ini.
Nampak sangat la yang Si Tokong DAPigs ni pun setakat ambik benda yang dia nak lihat je. Mengkala nak memahami kenyataan TPM dan Shafie Apdal tu dengan lebih mendalam, tidak la jawabnya.

Kalau kita baca kenyataan yang dibuat oleh TPM pun, kita boleh nampak bahawa dia mendesak agar YAB Perdana Menteri menafikan dakwaan AWSJ tu secara terbuka dan PM dah buat pun semalam.

Selain itu, TPM juga turut menggesa agar dakwaan yang dibuat oleh AWSJ dan Sarawak Report tu disiasat. Jika dakwaan tu tidak benar, maka tindakan undang - undang perlu diambil.

Kalau dilihat dari sudut mana sekali pun, kenyataan TPM tu sama dengan kenyataan yang dibuat oleh Haron Din yang mahu isu berkaitan dengan pendedahan AWSJ dan Sarawak Report tu disiasat.

Jelas, Si Tokong DAPigs tu sebenarnya bukan tak faham dengan kenyataan yang dibuat oleh Mursyidul Am PAS tu. Tapi dia sengaja je nak mengelirukan orang lain supaya lebih membenci PAS.

Tapi bila dia kata PAS sekarang dah berubah, memang betul sangat la anggap Si Tokong DAPigs tu. PAS sekarang memang dah berubah, diorang dah tak jadi Kuli Batak DAPigs!!! Yang tak berubahnya hanya sifat BACUL yang TAKUT nak putus hubungan dengan DAPigs!!!


SUMBER: http://ift.tt/1TfCxp3

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog