Akibat Gagal Bayar Hutang Along Bas Anwar Ibrahim Disimbah Cat Merah - Azmin Ali





Dengan nada dan tuturkata Azmin Ali sepertimana yang dipaparkan dalam video diatas amat jelas pada kita bahawa skrip lakonan dicipta lebih awal bagi meraih simpati rakyat kepada Anwar Ibrahim dan PKR. Bukan sekali pekara seperti ini berlaku tetapi sudah acap kali dilakukan PKR dalam menipu rakyat Malaysia.



Apa yang tersirat dari kenyataan Azmin Ali adalah kemaluan Anwar Ibrahim yang sudah mengecil akibat Perhimpunan Kemerdekaan di Stadium Bukit Jalil bersama Najib Razak pada malam sebelum Bas Jelajah PKR disimbah cat Merah. Mungkin kerana berang dengan kejayaan Kerajaan yang telah memenuhkan stadium dengan rakyat maka satu lakonan mesti dicipta bagi meraih simpati rakyat.



Kejadian pula berlaku di Kota Bharu Kelantan yang mana kita tahu negeri Kelantan ditadbir oleh sekutu mereka iaitu PAS. Apakah begitu mudah untuk tuan rumah iaitu PAS mengabaikan sikap bertanggungjawap mereka kepada sekutu mereka? Dimana unit amal PAS yang dibanggakan PAS selama ini? Mengapa tidak PAS mengambil inisietif dalam menjaga Bas Jelajah PKR?







Gomo meluat untuk menaip lagi cerita lakonan drama yang dicipta Anwar Ibrahim. Sejarah lalu yang mana babak drama Anwar Ibrahim diracun arsenik, disuntik HIV dan bermacam macam babak lakonan lagi memualkan Gomo dan juga rakyat Malaysia.



Kita hidup dialaf baru dan bukan mudah untuk menjadi hamba penipuan plot plot drama terancang yang dilakukan PKR terutama Anwar Ibrahim. Rakyat sudah bijak dan semakin matang dalam pekara ini dan pastinya PRU 13 kelak PKR akan dikapankan berserta dengan BAS Jelajah mereka sekali.



"Biasa yang simbah cat merah ni Along je bila tak bayar hutang."



Psssttt.... Sikit sikit salah UMNO, ntah apa apa lah puak PKR Pandikutty ni.





DAP ANTI ISLAM

PAS ITU MELAYU

UMNO ITU ISLAM



ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT










via SapdalKrew http://www.papagomo.com/2012/09/akibat-gagal-bayar-hutang-along-bas.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog