Untold Story - Penjenayah Mati Ditembak Polis Geng GT6 Dipelihara Pemimpin India PKR













Sehingga ke saat ini Gomo sedang menunggu serangan balas dari pihak pembangkang terutamanya pemimpin INDIA yang ada didalam PKR dan DAP berhubung artikel sebelum ini tentang penjelasan dan penerangan si penjenayah India yang mati ditembak Polis dalam kejadian di Ampang tempoh hari.



Mengapa membisu mereka ini terutamanya pemimpin PKR? Kenapa sebelum ini begitu lantang dalam menyerang pihak PDRM dan menyalahkan PDRM apabila penjenayah mati ditembak? Kenapa sekarang berdiam diri?



Artikel Pertama KLIK DISINI

Artikel Kedua KRONOLOGI Lengkap kejadian KLIK DISINI







Hari ini Gomo nak dedahkan lagi mengenai penjenayah yang mati ditembak Polis. Petikan dibawah ini adalah dari sumber Blog yang mengikuti pengkebumian sipenjenayah yang mati itu.



"Teman difahamkan Geng 36 atau GT6 mendominasi kepimpinan PKR Ahli geng yang dikatakan berpangkalan di kawasan Damansara Damai telah menguasai pucuk pimpinan Parti Keadilan Rakyat.



Maklumat ini tersebar luas di kalangan PKR apabilan upacara pengkebumian ahli GT6 baru-baru ini berlangsung dengan penuh adat GT6 dan dihadiri oleh pemimpin PKR dan pada masa sama juga mempunyai jawatan tinggi dalam GT6.





Pemimpin PKR Bersekongkol Dengan Penjenayah



Ada juga teman dengar aktiviti kumpulan ini menyokong dan menjadi sumber kewangan kepada aktiviti pemimpin-pemimpin PKR dalam politik. Bermaksud hasil aktiviti haram seperti pengedaran dadah, hasil pemeresan dan pergaduhan disalurkan kepada pemimpin ini untuk menampung aktiviti politik dan rasuah mereka untuk mendapatkan kepercayaan terhadap PKR.



Ahli-ahli GT6 dikatakan menggunakan pengaruh dan ugutan supaya ahli-ahli mereka mendapat jawatan tinggi dalam kepimpinan PKR."




Sumber Blog Ambil Tahu



Nah itu bukti jelas bahawa si mati Penjenayah yang mati itu adalah geng 36 yang banyak melakukan jenayah sekitar Lembah Klang. Jadi mengapa pimpinan PKR berbangsa India menyokong penjenayah tersebut? Pastinya ada hubungan diantara mereka yang mana kita tahu sumber keewangan sememangnya diperlukan oleh pemimpin PKR ini.



Jadi Gomo rasa anda semua tahu mengapa beriya iya pemimpin PKR ini membela seorang penjenayah dan menyalahkan serta menghentam pihak Polis yang menjaga keamanan. Sama sama kita renungkan dan ambil tahu pekara ini kerana jika mereka berkuasa di Malaysia ini anda sendiri akan tahu apa musibat yang akan berlaku.





Pemimpin Pembangkang Membela Penjenayah!!!!





Psssttt.... Bila puak pembangkang nak jawap ni? Takut ke apa?



DAP ANTI ISLAM

PAS ITU MELAYU

UMNO ITU ISLAM





ANWAR AL-JUBURI HARUS BERTAUBAT












via SapdalKrew http://www.papagomo.com/2012/09/untold-story-penjenayah-mati-ditembak.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog