FILEM INNOCENCE OF MUSLIMS: UMNO DAN PAS BANTAH TAPI PKR DAN DAP BERDIAM DIRI








Yahudi adalah musuh Islam dan negara-negara Islam. Mereka ini adalah kaum yang akan dilaknat Allah swt di akhirat kelak bersesuaian dengan perbuatan mereka yang memusuh umat Islam di dunia. Untuk itu, terciptalah filem Innocence of Muslims yang diterbitkan oleh puak Yahudi Amerika Syarikat, kaum yang menyokong Anwar Ibrahim dan Pakatan Pembangkang di Malaysia.



Jika George Soros, penyangak mata wang yang menjadi penyebab kepada kemelesetan ekonomi Malaysia pada tahun 1997 ‘dihalalkan’ dalam memberi dana dan peruntukan kepada SUARAM, Malaysiakini dan Institut Kajian Dasar sehingga menyebabkan Anwar Ibrahim terpaksa dan dipaksa senyap dalam isu filem Innocence of Muslims. Jika bersuara sekalipun, Anwar Ibrahim terpaksa mengatur ayat takut disalahertikan pihak Yahudi yang boleh menyekat pemberian peruntukan khususnya dalam menghadapi PRU-13 akan datang.



Sehingga kini, secara jelas UMNO dan PAS telah sepakat menentang sekeras-kerasnya terhadap penerbitan dan penayangan filem Innocence of Muslims di dunia dan mengharamkan penayangannya di Malaysia. Bagaimanapun, filem Innocence of Muslims itu masih boleh ditonton di Malaysia menerusi YouTube.



UMNO menyatakan persetujuan untuk bergabung dengan PAS selepas Presiden PAS, Abdul Hadi Awang mencadangkan untuk bersama menghalang penerbitan video Innocence of Muslims. Manakala, Ahmad Maslan berkata, cadangan itu sangat baik dalam usaha menentang musuh Islam supaya tidak terus memburuk-burukkan Nabi Muhammad SAW.



Menerusi kenyataan Google Inc Inc menyatakan, pihaknya tidak akan mengeluarkan sedutan filem Innocence of Muslims daripada laman web perkongsian video itu. Sebaliknya hanya disekat di Libya dan Mesir sahaja ekoran penentangan berterusan daripada rakyat dan kerajaan kedua-dua negara itu.



Filem Innocence of Muslims merupakan arahan Sam Bacile, 52, dari California yang menggambarkan Nabi Muhammad S.A.W pernah tidur dengan ramai wanita, mengisahkan pembunuhan kanak-kanak dan mendakwa keldai sebagai haiwan Islam pertama.



Begitupun, PKR dan DAP rakan PAS dalam Pakatan Pembangkang sehingga kini masih belum menyatakan pendirian. PAS dalam pada itu menegaskan bantahan mereka itu adalah atas PAS bukan Pakatan Pembangkang. Di manakah suara Anwar Ibrahim dan Karpal Singh dalam isu Innocence of Muslims?



Karpal Singh yang merupakan kafir anti-Islam sudah pasti tidak akan menyatakan pendiriannya dalam isu Innocence of Muslims. Sebaliknya, menjadikan Anwar Ibrahim sebagai kuda tunggangan untuk memberikan kenyataan dan pandangan.






via SapdalKrew http://cetusankenyalang.blogspot.com/2012/09/filem-innocence-of-muslims-umno-dan-pas.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog