Amoi bogel pun belum tentu sertai BERSIH 4.0


Cakap betul-betullah ...
Jika dibuatnya amoi-amoi seksi yang putih gebu dengan dedah sana sini datang ramai-ramai dan bogel tengah jalan pun, belum tahu kehadhiran BERSIH 4.0 akan ramai.

Dari masa BERSIH 3 pun tak ramai yang datang maka mereka reka auta demo seluruh dunia untuk kata konon ada 300,000 terlibat. Auta sama juga yang mereka guna untuk Bersih 4.0 untuk tutup kehadhiran yang tak seberapa.


Faktor untuk tak ramai tu banyak.

Pertama, PAS tak turun. Setakat GBH tak boleh harap sangat kerana berapa kerat sangat dari PAS yang akan sertai GBH. Kekuatan ARIF tidak sama dengan kekuatan Unit Amal dahulu.

Kedua, tanpa Unit Amal, keselamatan tidak boleh dijamin. Ini akan menyebabkan ramai tak mahu datang.

Ketiga, puak hardcore macam Chegua Bard dan SAMM pun tak turun. PKR yang akan beri kekuatan pun cuma puak Rafizi pondan bersama penyokong Nurul Izzah dan Wan Azizah. Grup Azmin acuh tak acuh mahu turun.

Keempat, kononnya hanya DAP dan kaum cina yang akan datang. Malah dipromosikan ramai amoi-amoi cantik dan seksi akan datang. Ye ... la tu!!!!


Amoi yang putih gebu ini semua bukan boleh tahan hujan dan panas. Datang pun sekejap saja dah nak balik.

Pemimpin DAP ni pun hanya datang nak tangkap gambar. Tak adalah nak datang dan berguling dalam panas dan hujan

Dibuatnya polis menyerang, lari mencecet si kulup2 dan bijik kelentit tak sunat ni semua.

Kelima, acara yang nak dibuat untuk 34 jam. Boleh ke?

Mereka perlukan jumlah yang ramai untuk dapat kekalkan selama itu. Katalah 15 ribu datang untuk 34 jam. Maknanya purata hanya 600-700 orang saja.

Sebar t shirt 30 ribu pun belum tentu 50% datang turun dan kekal lama.

Keenam, yang bersungguh nampaknya hanya pre-Bersih di batu Pahat. Itu pasal DAP satu Johor datang. Mahukah mereka datang untuk dua tiga hari.

Ketujuh, komunikasi akan dikekang oleh MACC. Susahlah mereka nak lakukan koordinasi. Yang guna walkie talkie sudah tentu kena cekut polis.

Kelapan, Dataran Merdeka dah ada acara. Jika mereka kacau, polis memang pasti akan bertindak tegas.

Khabarnya puak ini sudah terdesak untuk dapatkan hadhirin hingga nak hijack penyokong BN.

Kesembilan, tak ramai akan hadhir di KK dan Kuching kerana Bersih dianggap sebagai isu dan permainan politik wayang kulit Semenanjong dan bukan urusan Sabah dan Sarawak.

Penganjur yang datang dari Kuala Lumpur dilihat sebagai orang luar. Baca Sarawak LIVE di SINI

Kesepuloh, penganjur dah terdesak hingga terpaksa sebar mesej tipu berikut:

Jawatankuasa Bersih 4.0 hari ini dengan sukacitanya akan mengumumkan persetujuan dan kesediaan bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk turut serta, himpunan Bersih 4.0 yang akan dilangsungkan bermula hari ini hingga 31 Ogos nanti.

Menurut satu kenyataan yang akan dikeluarkan jam 10 pagi nanti, persetujuan Muhyiddin ini disampaikan sendiri oleh salah seorang dari dua Setiausaha Politiknya.

Justeru, penyertaan Muhyiddin diharap dapat menarik semua penyokongnya seperti Datuk Seri Shafie Afdal, Umi Hafilda dan lain-lain untuk turut serta meramaikan gerakan Bersih 4.0 setelah PAS melarang penyokongnya dari turut serta dalam himpunan tersebut.

Turut ikut bersetuju untuk menyertai Bersih 4.0 ialah pertubuhan Perkasa yang Presidennya semala, Datuk Ibrahim Ali, memberikan indikasi bahawa mereka juga akan menyertai Bersih 4.0 sebagai tanda protes terhadap Najib.


Bugima jilake ... TSMY oversea dan hanya balik Sept 1hb. Ibrahim Ali di Johor esuk.

SUMBER: http://ift.tt/1PCZXCc

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog