MAK JANDA BERLAGAK MACAM DIA MAKSUM SANGAT!!!

Setakat cakap je pandai, tapi buat kerja satu hapah pun tak reti, apa gunanya? Dia dapat jadi Ahli Parlimen pun sebab kerana menggunakan taktik kotor, menabur fitnah terhadap calon lawan.

Jadi, tak heran la kalau Si Nurul Izzah ni hanya setakat pandai bercakap je, sedangkan dalam masa yang sama Satu Hapah sumbangan pun dia tak mampu nak berikan kepada ekonomi Negara.

Secara tiba-tiba Si Nurul Izzah mungkin beranggapan dia adalah wali suci yang selama ini kerjanya adalah berzikir dan menggentel biji tasbih sambil mendoakan keselamatan rakyat Malaysia.

Kenyataannya konon RM11 bilion pelaburan asing telah dikeluarkan dari negara ini kerana masalah kepimpinan negara, tidak ubah seperti cubaan menghalalkan perbuatan sodom sebagai KEBEBASAN INDIVIDU.

'POLITIK MELANCAP' seperti ini sudah menjadi trend dan trademark pemimpin Pakatan. Mereka begitu mudah menyalahkan orang lain, seolah - olah macam diorang takde melakukan kesalahan.

Kata Si Nurul Izzah, pelabur-pelabur asing lari keluar dari negara ini dengan membawa keluar modal mereka kerana kurang yakin dengan kepimpinan negara, terutama yang berkaitan dengan isu kontroversi 1MDB.

Setakat mendakwa RM11 bilion telah dibawa keluar oleh pelabur asing kerana ketidakstabilan kepimpinan negara, sesiapa pun boleh buat. Tak perlu ada ber-BINTI-kan ANWAR IBRAHIM pun boleh. 

Tahan la kepimpinan Negara tak menggunakan sistem kuku besi untuk menghalang Ahli Politik Longkang macam Si Nurul Izzah tu dari memburukkan Negara sendiri. Atau mungkin, itu kelemahan yang dimaksudkan?

Atau adakah kerana kepimpinan Negara terlalu bebas, dan terlalu terbuka kepada golongan seperti Si Nurul Izzah ni untuk melakukan hasutan dan pembodohan minda menerusi sesi MELANCAP yang diadakan setiap hari?

Hakikatnya, Kerajaan Barisan Nasional adalah Kerajaan Pusat. Manakala pelaburan pula dibuat di Negeri - Negeri yang dikuasai dan dikawal oleh pentadbiran Kerajaan Negeri masing - masing.

Sudah menjadi rahsia umum bahawa Kerajaan Barisan Nasional semenjak merdeka terlalu banyak memberikan kemudahan asas kepada Selangor dan Pulau Pinang sebagai Hub Pelaburan Negara.

Malah, Kerajaan Pusat meletakkan kebanyakan projek - projek pelaburan di kedua-dua negeri ini sehingga menjadikan kedua-dua negeri ini cukup kaya dan diidam-idamkan oleh DAPigs.

Namun apabila DAPigs menguasai Pulau Pinang dan Selangor, ternyata, pelaburan asing di kedua - dua Negeri tersebut menjadi semakin merudum dan bertambah teruk sejak beberapa tahun yang lalu.

Adakah salah Kerajaan Pusat atau Kerajaan Negeri yang gagal memberikan jaminan kepada pelabur-pelabur asing yang kemudiannya menjadikan negeri - negeri lain sebagai destinasi pelaburan utama mereka di negara ini?

Mengapa Sabah dan Sarawak menduduki carta teratas pelaburan asing dengan mencatatkan jumlah perolehan pelaburan jauh lebih besar berbanding Selangor dan Pulau Pinang yang menyaksikan kemerosotan ketara?

Adakah DAPigs dan PKR yang terbukti menjadi punca utama kenapa para pelabur melarikan diri dan keluar dengan pelaburan mereka dari kedua-dua negeri itu? Pelikkan? Kenapa asal ada je kaitan dengan Si Ketua Penipu tu, maka kenyataan diorang pun mesti BODOH kan?

- olahan dari Sumber Asal


SUMBER: http://ift.tt/1gWxOKZ

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog