DULU LABELKAN TUN MAHATHIR, SEKARANG NAJIB RAZAK PULAK!!!

Kalau dah sampai tahap meroyan tak tentu arah ni, serah je pada Si Nurul Izzah ni. Dari dulu sampai sekarang dia sendiri tak pernah berubah - ubah. Jejak langkah buruk Papa dia tu jugak yang nak diikutnya.

Kalau dalam tahun 1998 dulu, puak - puak Parti Keluarga Rosak ni telah melabelkan Tun Dr. Mahathir dengan gelaran 'Maha Zalim' dan 'Maha Firaun' kerana memecat Si Ketua Penipu tu.

Semuanya hanya kerana Si Ketua Penipu tu telah digugurkan dari jawatannya sebagai Timbalan Perdana Menteri dan juga dipecat dari menjadi Timbalan Presiden UMNO. Maka label sedemikian ditujukan kepada Tun.

Sebagai rekod, Si Ketua Penipu tu digugurkan dari jawatan TPM dan dipecat dari menjadi Timbalan Presiden UMNO kerana pendedahan DAPigs yang mendakwa dia sebagai seorang Peliwat.

Kali ini giliran Datuk Seri Najib Tun Razak pulak dilabelkan sebagai "Maharaja Diktator" hanya kerana didakwa telah menyebabkan Si Ketua Penipu tu sekali lagi meringkuk dalam penjara.

Kesimpulan mudahnya, hanya itu je tahap pemikiran puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebab diorang hanya berfikir dengan menggunaan Kepala Lutut. Bukannya diorang ada Kepala Otak sangat pun!!! Termasuk la Si Nurul Izzah tu sendiri!!!
KUALA LUMPUR - Ketua Puteri UMNO, Datuk Mas Ermieyati Samsudin menerusi satu kenyataan menempelak tindakan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar apabila melabelkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai ‘Maharaja Najib’ kerana bersifat diktator.

Beliau berkata, adalah tidak wajar melabelkan pemimpin nombor satu negara itu sedemikian kerana Najib selaku Perdana Menteri sepatutnya disanjungi dan dihormati.

"Banyak perkara yang belum habis lagi siasatannya tetapi kenapa kita perlu jadi hakim di pentas dunia ini? Itu saya nak soal kepada mereka."

"Janganlah kita jadi hakim yang bijak pandai memburuk-burukkan pemimpin negara sebaliknya, kita perlu sama-sama muhasabah dan perbaiki diri sendiri," katanya.

Nurul Izzah menerusi laporan sebuah portal berita semalam menuduh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dengan gelaran ‘Maharaja Najib’.

Bagaimanapun, Mas Ermieyati berkata, Nurul Izzah yang juga Ahli Parlimen Lembah Pantai itu sepatutnya menjaga urusan berkaitan masalah serta kebajikan penduduk di kawasannya sendiri, bukan sebaliknya.

"Kita faham beliau berhadapan dengan pelbagai perkara termasuk membabitkan bapanya, Datuk Seri Anwar Ibrahim namun begitu, beliau tidak sepatutnya mengheret orang lain dalam masalah tersebut," ujarnya.


SUMBER: http://ift.tt/1TpjPtA

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog