SHAFIE PULAK BUAT PAKATAN MEROYAN!!!

Senasib dengan Tan Sri Muhyiddin Yassin, kali ini giliran Datuk Seri Shafie Afdhal pulak yang menjadi mangsa fitnah rekaan yang sengaja dijaja oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Jika semalam, puak - puak Pakatan Haramjadah tu dilihat sengaja nak menaburkan fitnah dan memburuk - burukkan imej Tan Sri Muhyiddin Yasin. Kini giliran Shafie Afdhal pulak yang difitnah.

Mereka kata kononnya Datuk Seri Shafie Afdhal akan menyertai parti Pembangkang di Sabah selepas digugurkan dari jawatan Menteri setelah rombakan kabinet dibuat baru - baru ini.

Namun ternyata dakwaan itu hanya sekadar khabar angin yang cuba difitnahkan terhadap Datuk Seri Shafie apabila ianya dinafikan oleh Tuan Punya Badan dalam satu kenyataan media semalam.
SEMPORNA: Naib Presiden Umno, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal menafikan beliau merancang untuk menyertai sebuah parti pembangkang.

"Ia adalah satu pembohongan. Selepas saya digugurkan, beberapa pihak mula menyebarkan cerita bahawa saya akan meninggalkan Umno dan menyertai Pertubuhan Kebangsaan Sabah Bersatu (USNO Baru)," kata Shafie.
Jelas, fitnah itu berlaku hanya kerana semata - mata puak - puak Pakatan Haramjadah tu cuba nak mencetuskan perbalahan didalam UMNO dengan melaga - lagakan pemimpin - pemimpin tertentu.

Hasrat puak - puak Pakatan Haramjadah ni ialah supaya ianya dapat melemahkan UMNO dari dalam. Mereka sangka, hanya dengan cara itu sahaja mereka dapat menumpaskan UMNO.

Tapi ternyata, ianya tidak mampu untuk menggugat keperibadian serta prinsip utama pemimpin - pemimpin UMNO seperti Tan Sri Muhyiddin Yassin dan juga Datuk Seri Shafie Afdhal.

Hanya mereka yang lemah semangat dan mudah kecewa dengan perjuangan UMNO sahaja yang akan mengambil tindakan untuk meninggalkan parti serta menyertai organisasi lain ni.

Cuma orang yang lemah Iman dan hanya bergantung kepada nafsu Syahwat macam puak - puak Pakatan Haramjadah tu je yang suka mengkhianati dasar perjuangan parti mereka sendiri.

Itu pasal lakita tengok Si Ketua Penipu, Si Mat Sabu dan konco - konco Geng Haprak Baru tu semuanya mudah sangat meroyan tak tentu arah. Sebab diorang semua hanya sekadar Gila Kuasa. Tu pasal la diorang mudah hilang akal bila kena pecat!!!


SUMBER: http://ift.tt/1N5Nypg

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog