Mutalib Gadai Persatuan Blogger Hadapi Rais

Demi saman sedia gadai persatuan & menjual e-book lucah

Emel Pembaca

Saudara Sapdal,
Bloger tidak ternama yang juga pemilik Sabahkini dengan 350 pembaca harian nampaknya sudah 'sailang' sehingga menggadaikan PBS persatuan blogger tidak berdaftar yang dipimpinnya kepada Blog House persatuan blogger semenanjung yang juga tidak berdaftar supaya boleh menghadapi saman Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim.

Mutalib sendiri mengakui yang Rocky Bru dan Syed Akbar Ali  mahu  PBS diserap ke dalam persatuan mereka jika mahu mendapat bantuan guaman percuma.


Buku"Skandal Seks YB" dipertaruhkan

Para pembaca tidak perasaan 'ketiadaan' Mutalib menulis artikel kerana bersungguh-sungguh menyiapkan buku lucah supaya boleh membayar perbelanjaan tambahan seperti tambang dan sebagainya, termasuk jika Syed Akbar mungkir janji kerana sebelum ini kedua bloger dari semenanjung itu telah menangguh bantuan guaman berkenaan. Sesiapa yang bersimpati mahu menghulurkan bantuan boleh membeli siri lengkap e-book lucah bertajuk "Skandal Seks YB" di Sabahkini dengan harga RM69.99.

mutol***@gmail.com

2 comments:

{ Unknown } at: 29 May 2011 at 00:53 said...

he he kesian kamurang indak kenal mutalib m.d. apa yang kamu tulis tidak benar bah. semua orang baca buku dia tapi kamu tidak baca mana tahu. apa juga buku skandal seks daripada bapa mertua shafie yang terlibat dengan video seks? ha ha palui palui sapdal news,. pergi masuk sekolah tadikalah

mutoli at: 29 May 2011 at 10:32 said...

"rotonymphoonomatopornographogynaecomania".

Lain jg bunyi pnyakit ketagih mutoli nie. Patutlah sampin mengarang buku lucah kahkahkah...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog