BILA SEMUANYA DAH TERBOGEL, SIAPA NAK MENGAKU!!!




Waima diorang kencing kat tengah jalan sambil disaksikan oleh ribuan rakyat sekali pun, takkan la puak - puak Parti Kencing Rakyat ni nak mengaku.



Itu satu kesimpulan mudah untuk kita buat terhadap dakwaan yang dinyatakan oleh puak - puak PKR ni. Diorang takkan mengaku wujudnya perpecahan.



Kita tengok cara macam mana Si Ketua Penipu tu menepis dakwaan isu main dengan Chinadoll tempoh hari pun dah cukup dah. Pun kita tau permainan diorang.



Dah terang - terang dia merupakan individu dalam video tu. Pakar menyatakan 99.99% orang yang main dengan Chinadoll tu dia. Tapi dia tak mengaku jugak.



Mati - mati dia nafikan perkara tersebut dengan alasan yang bukan - bukan. Kononnya perut dia tak boroi la, dia ada kat rumah la, itu la ini la.



Tapi semua tu hanya alasan lisan dia sahaja. Mengkala nak suruh dia ambik tindakan undang - undang terhadap pihak yang mendedahkan video tu dia tak berani pulak.



Setakat main tuduh je orang yang dedahkan video tu ada niat nak memburukkan imej serta menjatuhkan reputasi dia depan orang ramai. Tapi nak saman kecut buah kerandut.



Maka, sama la keadaannya dengan isu mengenai PKR di Sabah ni. Takkan la diorang nak mengaku kata parti tu ada masalah dalaman yang cukup kronik.



Balik - balik, UMNO jugak la yang dituduh menjadi punca perbalahan yang berlaku dalam parti dia sendiri. Nak harap dia mengaku sendiri, tunggu kucing bertanduk la jawabnya!!!



Semua tu dibuat untuk menyelamatkan Kemaluan Si Ketua Penipu tu jugak. Bukannya diorang ada tujuan atau niat lain. Penafian dibuat hanya untuk kepentingan Si Ketua Penipu tu. Bukannya dibuat untuk kepentingan ahli atau pun rakyat!!!


BUTTERWORTH 11 Nov - Parti Keadilan Rakyat (PKR) Sabah menafikan berlakunya perpecahan di dalam parti ekoran perletakan jawatan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Kadamaian Jeremy Malajad dari menyertai parti tersebut.



Ketua Umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata, tiada masalah disiplin yang dihadapi pimpinan tertinggi PKR Sabah ataupun sebarang laporan mengenai salah laku pentadbiran parti pembangkang di negeri di bawah bayu tersebut.



"Tiada kes berkaitan pemimpin (PKR Sabah). Ini semuanya dicipta oleh media UMNO," katanya kepada pemberita di sini, hari ini.




Anwar kemudiannya mengakui wujudnya sedikit pertelingkahan dalaman dan menjangkakan perkara tersebut berlaku tetapi enggan mengulas lebih lanjut.






SUMBER: http://semuthitam80.blogspot.com/2013/11/bila-semuanya-dah-terbogel-siapa-nak.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog