TERKEDU BANG NUN BACA BERITA NI!!




Ini semua sandiwara, kata dia. Ini semua wayang UMNO. Itu antara dakwaan yang akan diorang lemparkan. Tak percaya tunggu je la. Sebab memang itu sifat diorang.



Dah biasa sangat dah diorang ni dengan alasan - alasan basi seumpama itu sebenarnya. Jadi, benda mcam tu dah tak menjadi satu benda yang pelik.



Maklum la. Jenis manusia yang tak dapat terima Kebenaran. Mana mungkin diorang dapat terima yang rakyat secara keseluruhannya menolak perjuangan diorang.



Dah la perjuangan diorang tu hanya untuk kepentingan seorang manusia yang digelar sebagai Ketua Penipu tu sahaja. Bukannya diorang nak memperjuangkan rakyat. Sedangkan ahli sendiri pun diorang boleh pinggirkan, inikan pulak dengan orang biasa!!!


KUALA LUMPUR: Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini mengumumkan 11 pemimpin cabang Parti Keadilan Rakyat (PKR) Sabah keluar parti dan menyokong Barisan Nasional (BN).



Menurut Perdana Menteri, jumlah itu tidak termasuk dua Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) dari negeri itu yang sebelum ini telah pun berbuat demikian iaitu ADUN Kadamaian, Jeremmy Malajad@Malazad dan ADUN Matunggong, Datuk Jelani Hamdan.




Beliau turut mengumumkan akan berlaku gelombang kedua tindakan keluar parti itu dalam masa terdekat selepas hilangnya keyakinan mereka terhadap kepimpinan PKR negeri.






SUMBER: http://semuthitam80.blogspot.com/2013/11/terkedu-bang-nun-baca-berita-ni.html

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog