Kembalikan Wang Persatuan Blogger Sabah

PBS pilihkasih cuma siar berita Sapp setiap hari
EMEL PEMBACA



Saudara Sapdal,

Saya sangat setuju saranan pembaca yang meminta pihak polis menyiasat Persatuan Bloger Sabah jika benar ia persatuan haram. Undang-undang mesti ditegakkan dan dihormati.


Hormati undang-undang negara kita

Yuran ahli-ahli memang dikutip oleh PBS selama ini. Sebenarnya saya juga merasa ganjil kerana selama menganggotai persatuan tiada aktiviti bermanafaat telah dianjurkan kepada kami. Ramai ahli merungut kalau setakat blogger biasa jangan harap artikel-artikel yang dihantar ke Sabahkini disiarkan kalau tidak bagi kopi 'O' $15 secara transfer ke akaun Public Bank bernombor 4713556916 kepunyaan seorang yang bernama 'Sitta Sarah'. Setiap hari cuma melayan berita tentang SAPP dan  posting-posting pembangkang yang tidak bermutu dan bersifat buruk sangka.

Selepas perkara ini dibongkar oleh Sapdal barulah Sabahkini cuba mengabui mata pembaca dengan berita-berita hambar tentang kerajaan BN. Tapi  itupun bunyinya sangat janggal seperti melepaskanbatuk ditanga saja. Sebelum apa-apa bala berlaku dan menjadi sarang "Bersih 2.0" baiklah persatuan haram ini dibubarkan saja dan yuran-yuran ahli dikembalikan. Sila hormati undang-undang negara kita.

chr*****@gmail.com

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog