Ralat: Hj Amde Sidik

HJ AMDE SIDIK BUKAN HAMLEE SIDIK
Hj. Amde Sidik

Dalam posting bertarikh 11 Jun 2011 yang bertajuk 'Sapp Sipitang Tabur Fitnah" disiarkan nama Ketua SAPP Sipitang bernama Hamlee Sidik.

Nama sebenar beliau ialah Hj. Amde Sidik. Kami memohon maaf atas kesilapan yang tidak disengajakan dan hanya disedari apabila dimaklumkan oleh pembaca - Sapdal Krew

5 comments:

Anonymous at: 13 June 2011 at 13:22 said...

jadi selama ini tulisan dalam laman ini bukan ingin memaklumkan perkara yang benar dalam kata nama pemberi berita benar yang pertama tetapi sebaliknya akan menyedari kesilapan itu apabila diberitahu oleh para pembaca? begitu? jadi apa guna menulis kalau tidak mampu memberikan butiran yang betul in a first class atau memang tulisan dalam laman ini hanyalah sekadar untuk mereka-mereka cerita dan juga fitnah? untuk pengetahuan, nilai tulisan dalam laman ini sangatlah rendah. memang para penulis tidak mempunyai pengalaman menulis yang baik. susunan bahasa juga teruk. oleh sebab itu layaklah sekadar jadi laman untuk menabur fitnah dan juga mengumpul dosa. Atau memang belum mampu mengupah penulis yang berpengalaman sebab dana belum cukup...laman ini agak melucukan, siap ada banner untuk ke bahagian donation, susah-susah kenapa tidak minta wang dari YB kamu?

Tulis pn x tau mo kutuk org... at: 13 June 2011 at 15:10 said...

Macamlah pandai btul... Ini pelajaran dr Sapdal utk hari ini. Kalu menulis, perkataan pertama mesti HURUF BESAR bukan >>> "jadi selama ini tulisan... "

Apa salah dgn banner minta derma? Malaysia-today pun minta derma $20 klu mau jd ahli. Malaysiakini minta RM15 klu mau baca selama 30 hari. Wikipedia pn hari2 minta derma. Sabahkini tajaan Sapp pn simpan banner minta derma. Derma bukan paksaan. Nanti sambung...

Tulis pn x tau mo kutuk org... at: 13 June 2011 at 16:06 said...

... hal ralat yg ditimbulkan. Klu mau, Sapdal bley pilih jln pintas ubah sj nama Tn. Hj Amde pd posting asal tanpa sebarang ralat, tp kami x mau bgitu utk lbh telus buat posting ralat.

Ko ni kebaru2an psl penulisan online. Posting blog x smestinya kena edit sblum disiar. Kbnyakn blog terus jak posting bila dpt artikel. Lbh mudah bgitu, x picaya antar posting k msia-today... apa lagi sabahkini.

{ Gen. CroXo } at: 14 June 2011 at 11:47 said...

Sedikit untuk bacaan tambahan

http://sapdalkrew.blogspot.com/2011/06/bukti-bahawa-orang-orang-sapp-golongan.html

{ Gen. CroXo } at: 14 June 2011 at 23:34 said...

mengenai derma, utk panduan bersama

http://sapdalkrew.blogspot.com/2011/06/sapp-tidak-perlu-derma-orangramai.html

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog