Sabahkini jadi SAPPkini?

Pengunjung harian "Sappkini" mungkin kurang dari 350 orang


LUYANG 3 Jun: Keputusan muktamad perjanjian penajaan portal sesawang Sabahkini oleh parti Sapp belum dicapai sehingga kini walaupun secara tidak rasmi parti telah menampung perbelanjaan portal yang mempunyai 350 pengunjung harian kepunyaan  blogger amatur yang tidak dikenali umum itu.


Para pemerhati berkata terdapat halangan yang melambatkan persetujuan iaitu desakan sebahagian pucuk pimpinan parti yang ingin menukar nama portal Sabahkini kepada "Sappkini". Difahamkan pemiliknya iaitu blogger yang disebut-sebut telah menyertai Sapp dan juga disyakki penagih "erotonymphoonomatopornographogynaecomania" tidak menghalang sebarang keinginan parti kerana walau apapun wang penajaan tetap akan diterimanya. Tetapi blogger yang sedang disaman oleh Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim itu mengingatkan parti kemungkinan pengunjung harian akan banyak berkurangan dan yang tinggal adalah dari kalangan  aktivis-aktivis parti Sapp saja.

Pada masa ini  Sabahkini dilawati juga oleh kakitangan Sabah Electricity Sdn. Bhd dan Kementerian Pembangunan Luar Bandar dan Wilayah kerana pengurus dan pegawai kanan kedua-dua organisasi berkenaan bersama-samanya terlibat dalam aktiviti haram pertubuhan blog tidak berdaftar iaitu Persatuan Blogger Sabah (PBS). Polemik mengenai isu ini dijangka bakal mengundang kuasa veto presiden parti, Datuk Seri Panglima Yong Teck Lee sedikit masa lagi - Sapdal Krew.

1 comments:

no sapp here at: 4 June 2011 at 12:21 said...

Drpd Sappkini baik tukar jadi leSappkini. Bumiputera's champion kunu... ptuiii!!! Suruh la tu Anaconda botak buat penanaman rambut drpd jd campion. Tipu punys sapp

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog