Pencen politik terbaik untuk Karim Gani

Tanpa facebook Karim cuma sesuai jadi pamiran di Muzium Sabah. 
Sila urus PKR Sabah yang lintang pukang itu.

Ahli politik tua yang gemar mengeluarkan kata-kata kesat dan lucah sepanjang masa ini adalah bekas pemimpin Umno Sabah yang tiada sokongan di negeri ini dan kerana tiada pilihan dan telah menyertai PKR yang memang ketiadaan pemimpin berwibawa.



Kemudian seolah-oleh berkuasa penuh dia menggesa parti-parti politik kecil yang bebas untuk sama ada menyertai Barisan Nasional atau Pakatan Rakyat jika mereka mahu membuat impak dalam pilihan raya umum akan datang. 

Ttidak perlulah memasukkan BN ke dalam senarai pilihan itu. BN memang tidak perlu orang kepada orang-orang 'reject' seperti  Karim, PKR dan Sapp . Setiap hari berlambak orang  hendak menyertai BN jadi boleh buat pilihan ikut suka mahu ambil siapa yang sesuai.. George Solidin 37, dari pekan Tuaran berkata, "Karim Gani patut urus saja PKR yang lintang pukang. Kalau di Sabah ini, PKR sebenarnya adalah parti kecil".

"Mereka mesti dimiliki oleh pasukan Pakatan, tidak diberikan kepada mereka sendiri," kata Karim. "Jadi, kami berharap SAPP akan menjadi sepenuhnya Pakatan Rakyat, bukan sahaja Pakatan Rakyat Plus. Kita perlu tunggu dan lihat seperti ini sedang dibincangkan antara Pakatan Rakyat dan SAPP." Karim tiada kuasa buat ultimatum kepada orang lain dan dia  patut pencen saja dari politik.  Nasib zaman sekarang ada facebook, jika tidak dia cuma sesuai jadi bahan pamiran  di muzium Sabah.

Mengikut George lagi, "Memandangkan perangainya yang lucah melampau Karim patut ikut serta mengarang novel lucah seperti Halik Jamban (Monalissa) dan seorang blogger dan penagih "erotonymphomania" yang tidak dikenali (Skandal  Seks YB)"-Sapdal Krew.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog