'BANDUAN' PUN LUAH KEKESALAN TERHADAP PAS!!!

Aik? Hahaha!!! Boleh pulak Si Kaki Liwat ni nak luahkan rasa kecewa dia terhadap puak - puak PAS tu ye? Dah duduk meringkuk dalam penjara pun dia masih sibuk nak berpolitik dengan orang luar?

Menerusi kenyataan dari Penjara Sungai Buloh, Si Ketua Penipu itu menggesa usul bagi memutuskan hubungan dengan DAP yang diluluskan Muktamar Tahunan PAS ke-61 Sabtu lalu dikaji semula.
"Saya amat risau dengan perkembangan terkini berkenaan Pakatan Rakyat yang telah diwujudkan sebagai alternatif kepada sistem politik yang gagal dan urus tadbir kerajaan yang lemah di bawah Barisan Nasional (BN).
"Saya kesal dengan usul untuk memutus hubungan dengan DAP yang telah diterima di Muktamar PAS. Saya gesa rakan politik kami, PAS untuk mengkaji semula usul tersebut yang telah dilulus tanpa dibahas, dan agar ia tidak dilaksana pada ketika ini," katanya menerusi kenyataan pada Selasa.
Kenyataan itu disampaikan melalui Pakwe Si Tipah Koyak selaku peguam ketika dia mengadakan pertemuan dengan Si Ketua Penipu di Penjara Sungai Buloh. Bila, kita tak tau la pulak.

Selain itu menurut Pakwe Si Tipah Koyak yang juga Ahli Biro Politik PKR berkata, Si Ketua Penipu tu turut menghantar pesanan khusus kepada Hadi Awang dan Apek Kit Siang berhuhung isu berkenaan.

Sama ada betul atau tidak kenyataan itu dibuat oleh Si Ketua Penipu tu kita tak pasti. Sebab kita bukannya tak kenal dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni memang suka menipu.

Tinggal lagi, satu je pesana kita buat Si Ketua Penipu tu. Dah duduk kat dalam penjara tu bawak - bawak la insaf dan muhasabah diri sendiri. Tak payah la sibuk dengan urusan orang lain yang ada diluar ni. Kalau dah namanya Banduan tu, buat la cara Banduan!!!


SUMBER: http://ift.tt/1KYtYgK

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog