GEGARAN SUSULAN DI SABAH, RETAKNYA DALAM HATI DAPigs!!!

Biar gambar yang berbicara. Dengan hanya melihat gambar diatas tu sahaja sudah cukup untuk kita menggambarkan apa yang ada dalam benak hati puak - puak DAPigs tu pada ketika ini.

Dah tentu - tentu ada hati yang Bengkak bila melihat kehadiran Timbalan Perdana Menteri dan Presiden PAS disatu tempat yang sama sewaktu berlaku gegaran susulan di Sabah hari ini.

Mana tidaknya. Belum habis lagi dengan Polemik yang dibangkitkan oleh Dewan Ulama PAS Pusat berhubung Usul Tergempar yang dibentangkan sebelum ini, timbul pulak aksi seperti yang digambarkan dibawah.
Tak salah jika pemimpin berkongsi rasa prihatin terhadap rakyat.
Jadi, tak perlu la puak - puak DAPigs tu nak meroyan tak tentu arah pulak!!! 
Tentu - tentu ada hati yang tertanya, kenapa pulak Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Hadi Awang boleh berada ditempat yang sama serentak? Adakah mereka pun turut hadir dalam taklimat yang sama?

Dan apa yang lebih menggemparkan ialah apabila kehadiran Hadi Awang tu tidak berseorangan. Sebaliknya dia hadir bersama dengan Nik Abduh, Ketua Pemuda PAS Pusat yang baru.

Nah!!! Sekarang spekulasi mengenai hubungan diantara PAS dan UMNO tu semakin memuncak. Ramai yang berharap kerjasama diantara kedua - dua parti itu dapat direalisasikan. Cuma yang tak nak hubungan Perpaduan diantara umat Islam ni hanya DAPigs je!!!


SUMBER: http://ift.tt/1Hf8cDk

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 • Sabah News by Sapdal Krew • Design by SApdalPBlog